![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Rolf Westphalen och Karsten Cornelsen har gjort en milt sagt fantastisk model av V6E vagnen från Hamburg.
Lite bilder finns i denna tråd från Aurans Forum http://forums.auran.com/TRS2004/foru...threadid=88298 Vindrutetorkare, körriktningsvisare, dörrkretsar, solskydd, innerbelysning, hel och halvljus mm mm. (jag har precis installerat och printat den 20 sidiga manualen så det finns nog mer godbitar)
Kenny Senast redigerad av Rc1166 den 2005-08-14 klockan 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
20-sidig manual? Det är ju nästan mer än manualen till hela TRS
![]() Ser ju väldigt bra ut, men om jag förstår rätt så är den payware?
![]() |
#3 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Payware javisst. 15 euro
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
Annars så finns det en mycket fin Prag-spårvagn. Nämligen T6A5 alldeles gratis på www.msts-downloads.de. Har tyvärr inte tillgång till Trainz så jag kan testa den men jag överväger att köpa spelet bara för att vagnen ser så jäkla bra ut. Någon som kanske laddar ned den får gärna skicka in ett litet screenshot här, gärna från förarplatsen
![]()