![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Hejsan! Jag undrar hur man får in svenska tåg2004? Jag köpte både trainz2004 och svenska tåg till min son idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
Hej!
Efter att ha installerat TRS2004 så stoppar du i svenska tåg cd:n. På cd:n hittar du en massa filer som slutar på .cdp Dubbelklicka på .cdp filerna så kommer en ruta upp där det står lite om vad det är för något du är på väg att installera. Klicka på knappen "Extract" för att installera objektet. Tänk på att några vagnar kräver att du även installerar vagnens boggie separat, se mer om det i README.txt filen som ligger med på cd:n. Alla objekten kommer sedan att hamna under "Third Party SWE" eller "Sweden" i listan över objekt inne i spelet. Hittar du inget där efter att ha installerat några .cdp filer så kom tillbaka så ska du få hjälp. Se även denna tråd för en liten uppdatering: http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8098 Tomas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Tack för hjälpen, jag ska prova det nu men jag känner att jag provat allt. Kan ju inte påstå att jag är någon hacker direkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Tomas Hjälp!!!!!!
Jag måste vara en idiot för jag fixar inte detta |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Här finns lite tips också
http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8373 ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
men var hittar jag third party swe ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Det finns iallt så att säga.
Om du går in i järnvägsmenyn så ser du t. ex olika järnvägar att bygga, där står det först All, men om du går in i All, så finns det en massa länder, om du går ner i den, så kommer du att hitta Third Party SWE. M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
Tackar men jag trodde inte att man var tvingad att bygga själv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
Välkommen till Trainz underbara värld. Du behöver inte bygga själv, men det är inte så svårt och ganska kul. Om du vill ha svenska fordon att köra med på någon av banorna som följer med, så använder du Surveyor till att placera ut dem. Välj fliken med hjulet på, välj Third_Party_Swe i den övre raden (så som på bilden, fast den visar en annan flik). Då ser de du de svenska fordon som du installerat från Svenska tåg CD'n. Hoppas att detta är till någon hjälp. Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svenska tåg 2004 | Hinken | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-12-18 04:22 |
Frågor om de svenska signalerna i TRS 2004 | Joel | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-05-16 01:42 |
Svenska Tåg 2004 | larserikbergsten | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-13 22:14 |
alla objekt (svenska i TRS 2004) | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-12-03 18:07 |