![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hejsan, idag (Onsdag) åkte jag Y1 och stog i förarhytten.
Då filmade jag framåt, här är en liten bild från banan och från filmen. M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Att visa bilder är trevligt men varför lägga upp en bild som inte ger något för den som tittar?
Jag låter kanske gnällig men jag har svårt att se att denna bild kan ge något överhuvudtaget för tittaren! Är det inte bättre att visa en riktig bild istället för något som skulle kunna vara vad som helst. Nog för att folk på moderna museét skulle kunna gilla bilden men detta är inte moderna museét. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Smålänsk spenat [bild] | Fredrik | Off-topic | 17 | 2004-06-20 02:07 |
X420 [Bild] | sjonas | Off-topic | 3 | 2004-06-18 18:00 |
Här lutar det [Bild] | Pson | Off-topic | 1 | 2004-06-15 23:29 |
Som en reklambild... [Bild] | Pson | Off-topic | 1 | 2004-06-15 23:25 |