![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om jag inte minns fel, så var det stor åtgång av STW 2004 på förra årets hjulmarknad.
Finns det möjlighet att förboka ett ex. Har tänkt att åka till Hjulmarknaden i Sollentuna, men då grabben fyller år samma dag. Så vet jag inte om jag kan vara där och hänga på låset, men i vilket fall som helst. Så ska jag hinna dit under dagens lopp, men skulle bli besviken om STW 2005 har tagit slut innan jag hinner dit. ![]() Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Vad blir priset genom Nordicsoftsales? Kanske missade det i någon tråd men jag frågan ändå
![]() marcus mjm |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag fundera på och besöka er på mässan men det e hur jag ska ta mig till sollentuna jag bor ju ute i i bushen så det där med pendeltåg e nått nytt för mig så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag vet hur man tar sig från Leksand till Stockholm men inte längre.
MvH Powerwin87 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citat:
Blir lite lättare då att ge dig en vägbeskrivning. ![]() Bengan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag bor i leksand tar tåget till Stockholm c
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Tackar och bockar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
hur mycket kostar det med pendeltåg från Sthlm c till sollentuna
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citat:
Kontantbetalning. 4 kuponger á 15 kr st. 60 kr. Biljetten gäller en timme. Betalar man kontant, finns det bara biljetter till helt pris som är för vuxna. Så det kostar 120 kr tur och retur, då du säkert är på hjulmarknaden mer än 40 minuter. Då resan har tagit ca: 20 minuter. Tips. Köp i pressbyrån ett Dygn/24 timmarskort. Är du över 18 år kostar det 90 kr och för barn/ungdomar under 18 år 55 kr. Då kan du åka, hur mycket som helst under 24 timmar i hela Stockholms län. Från Nynäshamn upp till Grisslehamn. Sen har du också rabattkuponger. För vuxna. 20 kuponger á 145 kr. 10 kuponger á 95 kr. För barn/ungdomar. 20 kuponger á 90. 10 kuponger á 55 kr. Köper du rabattkuponger. Kan du använda dom som blir över nästa gång du är i Stockholm. Om dom inte hinner höja priserna två gånger innan dess. ![]() Bengan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Junior Member
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Hej hur mycket kommer svenska tåg 2005 att kosta.
Hälsningar Carolin. ![]() trainz expert |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
beställa svenska tåg 2005? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-01-25 17:33 |
Ang. Svenska Tåg 2005 | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-12-20 18:40 |
Svenska tåg 2005 | Bengt74 | Trainz - Allmänt om Trainz | 18 | 2004-12-20 16:35 |
Svenska tåg 2005 | goran | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-12-12 00:54 |
Medverkande creators till Svenska Tåg 2005 | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-12-01 00:00 |