![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hejsan, jag kommer nu att påbörja mitt projekt med de nya itinotågen (Y31= Korta tvåvagnståget, Y32= Det långa tredelade tåget) jag gör det i Gmax, mer info om hur det ser ut får ni senare.
Jag gör för JLT= Jönköpings Länstrafik/BK Tåg Jag börjar rätt så snart. /vfp420b, Tobias |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
Låter som ett kul projekt. Lycka till. Vi vill gärna ha fler modeller till Trainz. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Det kommer att vara likt detta tåg:
![]() Sten Johansson |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ja, det är Y31 I Nässjö. Jag ska göra ett tåg som är likt det tåget, till Trainz.
Sten Johansson |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Lycka till!
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Lycka till med projektet!
![]() Det är roligt att se nya tåg till spelet då det är en fin konkurent till den trogna Y1:an i krösatågets målning! ![]() PS. Nässjö-Sävsjö o Stockaryd, Den linjen har man åkt många många gåner! ![]() ![]() ![]() Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Tackar allihop.
/Av Tobias 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
/Av Tobias 2004 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Så därför vet jag nästan exakt hur det ser ut! [8D]
/Av Tobias 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Idag har jag börjat med projektet.
Så snart blir det nog klart, vet inte riktigt när. /Av Tobias 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Junior Member
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
okej.. Hoppas det blir bra då.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Hur går det med projektet? Kommit någon vart? Lagt det på hyllan bland barnböckerna eller bara på en tunn hinna av is?
Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jag har inte gjort så mycket på det nu faktiskt, får se om jag kan göra mer senare.
![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Rullande materiel till Trainz vs MSTS | niknil_9000 | 3D-design - Trainz | 9 | 2004-12-04 13:00 |
Gått över till Trainz! | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-04-21 08:00 |
X2000 eller iore till Trainz | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-06-18 02:00 |
Trainz till jul! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2001-10-02 17:20 |