![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Har vissa funderingar på att köpa Lock On Modern Aircombat.. Tänkte höra mig för lite om nån av er spelat det och kan rekomendera det..? Är det lätt att flyga? Svåra uppdrag..? Kommer det funka på min burk som ser ut enligt följande...: P4 2.53 Ghz 256Mb Ram ATI Radeon 9000-series Win XP Home SP2 Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Visst ska du skaffa LO-MAC!
![]() Finns för runt 99 kr på Åhlens. Självklart måste man stödja ett så enormt ryskt simulatorprojekt! Tyvärr ges det inget mer support från dom som gjort spelet, men "community'n" av hängivna användare fortsätter att utveckla spelet. Kolla speciellt filmerna från hemsidan http://www.lo-mac.com/ En del snuttar ser ut att vara riktiga filmer! Så bra är simmen![ ![]() Där finns också ett ganska livligt forum... Dock suger LO-MAC musten ur alla datorer som finns och med bara 256 Mb minne så kan du räkna med en del hackande... Men du får säkert ut rekreation för minst 99 kr ändå... ![]() Själv har jag haft spelet ganska länge, men ännu inte ens lärt mig en bråkdel av alla funktioner. Man kan nog få ut flera års skoj... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Har det också och kan hålla med föregående talare (skrivare?).
Det kräver även en del av dig själv då inlärningskurvan är hög och bör inte förväxlas med FS2004 tex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Vi måste ju ha med lite bilder förståss...
![]() En (dålig) ruta från en favvo-film: "Euros.Avi" , 13,4 Meg i zip... ftp://ftp.ubisoft.com/games/lomac/media/Euros_video.zip - - - - - Och två egna screenshots: ![]() ![]() Sen finns det massor av mycket bättre bilder i den 117 sidor långa screen shot-tråden: http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?q=Y&...42610647&p=114 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
LO MAC får vänta..testade demot och det tog lång tid att bara starta det. Hmm..aja, införskaffade istället NHL 2005 till kryssboxen...
Får se om LO MAC "får flytta hem" till mig senare... ![]() ![]() Tack för infon i alla fall... ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga angående S-filer | smajlet | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2005-01-30 18:21 |
lock on modern air combat | DV12 | Off-topic | 10 | 2003-12-04 22:24 |
En fråga angående ny rälstextur | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-11-05 20:50 |
Fråga till admins angående downloads. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-09-15 00:07 |
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz | Trigger | Off-topic | 9 | 2002-08-25 18:14 |