![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Vilken version av SP 4 skall jag använda?
Jag har TRS 2004 ver.2 och build 753? Gerry |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om du går till Aurans hemsida och tittar efter service packs så ska du leta efter den som tar dig FRÅN den build du just nu har, det vill säga 753
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det är det lilla problemet, jag hittar inte hänvisningen 753
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Jag vet inte ifall detta är rätt sätt, men en väg att gå är att först ladda ner SP2 753-2145 och därefter ladda ner SP4 2145-2365. SP2 kan du hitta här: http://www.auran.com/TRS2004/sp2_download.htm Hoppas att det hjälper något .... Mats ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jo ta mig f-n det verkar funka!
Tack för hjälpen. Gery |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej till dom som är vakna
![]() ![]() På http://www.3dgamers.com/games/trainz2k4/downloads hittar ni olika versioner av Service Pack 4. Det vill säga; UK.US.osv.osv. Råkade skramla in på den sajten idag,hehehe ![]() ![]() Hoppas ni också blir glada ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() NI kan inte undgå se vilka filer Ni ska ladda ner,hmmmm ![]() ![]() MedryckandeVärstingHälsningar bengt Hmm...många har tittat här ser jag men... hoppas ni har haft nytta av det... OBS!!!! Glöm inte avaktivera Edert AntiVirus- program innan NI installerar Service Pack 4, gäller även för samtliga föregående Service Pack. Kolla gärna här på forumet,använd gärna SÖK-Funktionen snett uppe till höger emellan Medlemmar och FAQ ![]() ![]() Det finns en utmärkt guide här på forumet som ni borde läsa där finns svar på frågor om ett och annat.... |
![]() |
![]() |