![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Vill bara på detta enkla sätt göra forumkamraterna (och alla andra)[:X]
uppmärksamma på att jag i och med fredagen kommer att vara offline till juni månads första hälft. Skall ut på en liten tripp[ ![]() ![]() ![]() [8)]Bifogar karta på min resrutt[8)] ![]() Vi hörs i juni igen Specialhälsning skickas härmed till Mazz & Prymikom. Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Grattis.
Har ett flertal kompisar som har fått göra jordenrunt resa med Carlskrona. Man blir lite avundssjuk på dig efter att ha hört de andras historier från sina resor. Är det inte hennes sista resa som görs nu. Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hadet så bra! Hoppas du får en trevlig "liten tripp"
![]() Mvh. Daniel Odlander, UBOPGE. ![]() Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Oj, är du kadett eller officer?
Själv har jag jobbat på gamla ÖS SjösäkS /Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det där kallar jag kryssning!!!!!
Finland är blaha i jämförelse.... OBS! Ovanstående är ironi, det hoppas jag alla förstår!? ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Andreas;
Jag är Officer, så jag åker hela varvet [ ![]() ![]() Får njuta av värmen påde på & under däck [:X]. Maskinist[8D]. Bengan; Ryktena gör sig gällande att detta blir "Den sista färden" Vi hoppas naturligtvis att detta beslut inte tas... Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Lycka till på denna kryssning[ ![]() Själv skall jag ta en "kryssning" till Polen till sommaren[8D] MVH Kenneth PS Du hinner nog inte läsa detta, men ni har väl datorer med er, isåfall kan det kanske passa med en hälsning någongång...DS MFF SM-Guld 2005! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
BTAB vilande i många månader. | bobjörk | Virtuella Tågbolag | 0 | 2003-07-08 17:29 |
Två månader på forumet... | prymikom | Off-topic | 8 | 2002-10-03 16:02 |