![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() ![]() Min första bild. Kommentera gärna och ärligt. Erik Götborg, VD för RTS Trafik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Väldigt bra för att vara första bilden.
![]() Ett tips är att du förminskar bilden istället för skär ut den. Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() Citat:
![]() /Mohammad, RTS Trafik ![]() Dagens lunch består utav inlagd bäverpung med råttmos... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ska man vara petig så är hela bilden en aning oskarp (inte ditt fel om du använder autofokus). Färgerna är okej men fixa lite med histogrammet så får bilden nog mer lyster skulle jag tro. En tumregel är att alltid låta några millimeter vara med runtom ett objekt när man fotar/beskär.
Lycka till med fotandet! ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
om man använder en canonkamera kan ett tips vara att använda sökaren, då den visar lite mindre än displayen
![]() [Johan] |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skånsk användare
|
![]()
Canon Pixus II tror jag den heter...
Kan förövrigt ingenting om kameror och redigeringsprogram. Erik Götborg, VD för RTS Trafik GYLLENE REGELN; Så som du vill bli behandlad, skall du också behandla dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Skånsk användare
|
![]()
Men jag måste lära mig att fixa bilderna i redigeringsprogram.
Erik Götborg, VD för RTS Trafik GYLLENE REGELN; Så som du vill bli behandlad, skall du också behandla dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Första bilerna med nya kameran! [14 bilder] | Pson | Tågbilder | 7 | 2005-03-05 16:08 |
Kullavik. Min Första Rutt | kaiser | Landskapsdesign - Trainz | 24 | 2004-03-30 07:58 |
Första bilden på X40 | Fredrik | Off-topic | 21 | 2004-01-08 19:12 |
Mitt första 3D-objekt | Joel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-02-23 22:31 |
Första aktiviteterna.... | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-28 10:58 |