kära vänner...
blev ombedd för ett litet tag sen att lägga upp bilder på mitt spårvägsarbete i trainz, jag höll på att lägga ut götebrgs spårvagnsnät för att sedan njuta av min kreation som den äkta trainzfantast jag är!
Så vad händer! min dator blir förkyld!!! nån jä-la idiot som skapar virus såg till att min dator slutade fungera, inte bara så där mesigt så att man ändå kunde gå in på datorn och rädda det som räddas gick nä utan min dator blev brakförkyld och det slutade med att jag fick ta tempen på den och slutligen ge den pencilin! Så det ända som återstår av mitt kära skapande är mina minnen... fan oxå!
Men jag lovar att börja om på n kula, men tyärr inte på spårvagnsnätet, så vida ingen vill hjälpa mig och göra det tillsammans! Nä jag tänkte faktiskt åka söderut till ett paradis som jag besökte i sommras (tågluffade faktiskt) vart det blir lovar jag att återkomma med (och med bilder dessutom eftersom folk här på forumet vart så snälla och talat om för mig hur jag ska göra!!!
Så med böjt huvud lämnar jag nu forumet för ett tag och beger mig in i byggandet värld (igen) mvh Johan wikström
Här e jag, roligare än så här blir det inte (just nu)
|