Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-02-18, 15:36   #1
jswmusic
Nybörjare

Reg.datum: Jan 2005
Skicka ett meddelande via MSN till jswmusic
Standard kära vänner...

blev ombedd för ett litet tag sen att lägga upp bilder på mitt spårvägsarbete i trainz, jag höll på att lägga ut götebrgs spårvagnsnät för att sedan njuta av min kreation som den äkta trainzfantast jag är!

Så vad händer! min dator blir förkyld!!! nån jä-la idiot som skapar virus såg till att min dator slutade fungera, inte bara så där mesigt så att man ändå kunde gå in på datorn och rädda det som räddas gick nä utan min dator blev brakförkyld och det slutade med att jag fick ta tempen på den och slutligen ge den pencilin! Så det ända som återstår av mitt kära skapande är mina minnen... fan oxå!

Men jag lovar att börja om på n kula, men tyärr inte på spårvagnsnätet, så vida ingen vill hjälpa mig och göra det tillsammans! Nä jag tänkte faktiskt åka söderut till ett paradis som jag besökte i sommras (tågluffade faktiskt) vart det blir lovar jag att återkomma med (och med bilder dessutom eftersom folk här på forumet vart så snälla och talat om för mig hur jag ska göra!!!

Så med böjt huvud lämnar jag nu forumet för ett tag och beger mig in i byggandet värld (igen) mvh Johan wikström

Här e jag, roligare än så här blir det inte (just nu)
jswmusic besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Bilder från Ostkustbanans Vänner. Pierre Off-topic 3 2003-07-01 11:24
Kära forumkamrater, läs tråden! Pson Off-topic 3 2002-08-06 11:15

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:48.