![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Här är några bilder på hur det kan komma att se ut i Trainz med Y7 komplementen. Vad Tycks? Små bilder. Hälsningar Kalle ![]() ![]() KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Toksnyggt!
![]() //Martin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag blir väldigt sugen när jag ser Säröbanans vagnar med övergångsbryggorna i funktion! Och sen med inredning - det blir mums!
Men Kalle, kommer Du ihåg att GSJ logon på vagnssidorna är fel, den gula blaffan satt på ångloken och äldre personvagnar. Bifogar en bild på den moderna loggan som kom 1955 i samband med inköpen av Y6 ![]() ![]() LAn |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
God morgon
Ja. Det är ju bara grindarna som kommer med i denna kompletering. Får som sagt se när det andra blir färdigt. Vad det gäller loggan på Säröbanan så kom jag på att det var för sent att ändra på den då packen redan var skickad. Ni får väll ta det som det är så länge. Skall se om jag kan fixa det på den tredje versionen. Kalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag trillade ju in som målare på MSTS för ett par år sen med en GSJ-rälsbuss. Det ska vara ett målat privatbane-vinghjul (utan krona) på grindarna av samma typ som man hade på NKlJ:s Uddeholmaren och Falu-elloken. Här är en bild från ett färgvykort som ändå blev riktigt hyfsat i scannern: ![]() Ett klipp ur MSTS-skinnet ser ut så här (taget från s/v foto, färgat, fixat och trixat i Photoshop): ![]() Du får gärna knycka den ifall den funkar. Hör av dig ifall du vill ha nåt annat format att pilla med. /Lars B ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Kalle,
jag har rensat och rätat upp Larrys bild på vinghjulet. Den är inte superskarp men det är nog bara bra. Håll tillgodo. Jag kanske verkar petig men jag har åkt med dessa y6 ![]() Tack Kalle för att Du återför mig till 50-talet! ![]() LAn |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |
Lite bilder... | mpo | Landskapsdesign - Trainz | 1 | 2003-01-08 21:25 |