![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag bara undrar vart alla bilderna tagit vägen??? Skulle kolla igenom forumet eftersom jag varit borta ett tag, men det kommer inte upp några bilder, bara en massa text där bilderna skulle vara.... Vad göra? MVH Kenneth
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Såg det också förut, kanske för att man har bytt forum, då försvinner bilderna som är uppladdade på forumet, men inte om man har en egen server, där man skickar upp bilderna, som jag har, då finns dom nog kvar.
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Kollade på ett annat ställe och där såg jag att de hade problem med bilderna
MVH Kenneth
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu bör bilder som tidigare laddats upp kunna ses utan problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Hur gör jag att få tillbaka bildsignaturen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Du kanske redan har fått din signatur att fungera, men annars så har jag upptäckt ett litet fel du har gjort i adressen. Jag har åtgärdat detta, så nu fungerar allt som det ska. Gör nu så att du klickar Citat på detta inlägg, och kopiera sedan adressen till signaturbilden som du ser i textrutan. Sedan kan du klistra in denna under Redigera signatur i Kontrollpanelen. Hoppas att det vill fungera nu! ![]() Senast redigerad av Joel den 2005-03-29 klockan 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack för hjälpen!
|
![]() |