![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Nybörjare
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Hej. Har fått ett mycket mystiskt fel i min rutt.. Helt plötsligt utan anledning så tar det tvärstopp under körning och spelet slår ner. Med det klassiska felmeddelandet från Microsoft som följd. Jag har byggt vidare på min rutt och sparat och även tagit backupper tätt utan att jag märkt någon tendens till att något skulle vara galet, utan det var när jag skulle provköra som det hela upptäcktes. Tyvärr så innehåller även sista backuppen samma typ av fel så jag är djupt besviken om jag ska behöva göra om rubbet från början.
Vad kan det vara som gått galet? Finns det någon möjlighet att repa felet i några filer? Mycket tacksam för alla svar och tips jag kan få ![]() Hälsn: X60 |
![]() |
![]() |