![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Denna killen måste antingen vara väldigt ung eller väldigt dum eller en kombination av båda
![]() Läs loggen och gapflabba: http://forum.flabba.nu/viewtopic.php?t=100 Den är lång men värd att läsa... Först har killen fått för sig att han skall "hacka" sig in i Antipiratbyråns server eftersom den ju "måste vara supersnabb och fullproppad med Warez som bevismaterial"... Sen inbillar någon honom att serverns ip är 127.0.0.1 ![]() Det tror han på eftersom han får 1 ms i ping och då måste det ju vara AP eftersom deras server är så snabb ![]() Sen vill han ha tag i DOS för att kunna göra en ddos-attack ifrån sin windows ME eftersom ju inte dos finns där. ![]() ![]() ![]() ![]() Några höjdpunkter: Citat:
![]() ![]() Man bör väl inte ha roligt åt andras dumhet men sånt här kan man bara inte låta bli att le lite åt.
|
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Den va bra.
Inte för att jag är speciellt hemma på datorer, men jag tror att till och med jag skulle fatta. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Mycket rolig.
![]()
Arvid Nilsson Senast redigerad av Arre den 2005-06-15 klockan 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Hmm, den där lilla killen måste vara helt "hjärndöd".
Att dom orkade att förklara och åter förklara så vägrade han att inse vad dom menade. (tycker synd om honom ![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
- Kanske var det han som hackade Antipiratbyråns sida till sist? Or not...
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej.
Hehe, skrattade gott åt alla kommentarerna. Tack för detta roliga inslag,det behövs att man kan skratta lite då och då,hehe ![]() ![]() ![]() Mvh. bengt Obs! Trevlig Sommar till Er Alla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Den var verkligen lång att läsa fast väldigt
komisk han måste få berömm och jag måste få garva lite så järla roligt att jag inte har någon kontroll Hahaha ![]() ![]() ![]() skulle jag uppskatta den så han blev överlycklig.
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Man kan ju fråga sej vad det är för en töffe... Att dom sen bara orkade att bry sej är ju beundransvärt ![]() Jag hade själv gett upp efter en liten stund... Men den var bra och kul att läsa ![]() MVH Kenneth
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Här är en annan klassiker, på engelska dock. Översatt från tyska.
http://www.totalillusions.net/forum/...topic=328&st=0 o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
den var bra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Tänk att medlemarna bara diskriminerar han som att säga
Dumhuvud eller något liknade svar ![]() den för att sätta wärldrekord på den längsta texten men han känner sej valärad och väldigt sorgsen jag tror att följade medlemar ska ta hänsyn och skriva trevligare svar i hans inlägg. Liksom hur ska moderatorena reagera när dem retar en sån läsbart och roligt inlägg?
![]() |
#12 |
Junior Member
|
![]()
Men detdär var ingen hacker, det var en lamer/noob/etc.
Här finns samma logg (klicka på "Se /exempel ..."): http://susning.nu/N00b http://pagina.se/itord/default.asp?Id=132 Att folk alltid ska ha så svårt att se skillnad på hackers och crackers... Vi "riktiga" hackers tycker inte det är så kul att alla tror vi är brottslingar :P http://susning.nu/Hacker Btw, jag har en fin MSTS-film på gång... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Säger man cracker så är det inte så många som reagerar men hacker vet alla som läst Aftonbladet vad det "är"... Därför är det helt enkelt enklare att säga "fel"... Har man hållit till på bbs:er och IRC sen det öppnades så vet man skillnaden på hacker/cracker/scriptkids/noobs/idioter som gärna kallar andra noobs osv ![]() Just i det här fallet hör det ju lite till ironin att kalla honom en hacker ![]()
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-09-01 klockan 01:05. |
|
![]() |
![]() |