|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2002-08-25, 15:17 | #1 |
Member
Reg.datum: Apr 2002
|
KBHJ - Korsta Brisundsvik Höghastighets Järnväg
KBHJ - Korsta Brisundsvik Höghastighets Järnväg är en försvenskning av NEC. De första ändringarna som jag börjar med att ta bort gantrys för trådhöjden 7.2 meter och sätter dit svenska gantrys. Också så ändrar jag på speedlimits och byter signaler. Hus och stationer tar jag senare. (De två stora stationer i varje ände av rutten byter jag inte) Jag hoppas att jag bara har orken att göra detta projekt med det kommer nog att gå. Det kommer ta tid men men så är det.
MvH SoftOrre |
|
2002-08-25, 16:04 | #2 |
Guest
|
Låter spännande. Posta gärna några bilder i forumet när försvenskningen börjar ta form. Jobba på och lycka till!
Med vänliga hälsningar Lukas Nilson / Webmaster på www.s-klass.cjb.net "It takes two to lie. One to lie, and one to listen!" |
2002-11-18, 22:18 | #3 |
Senior Member
|
Hur går det med försvenskningen?
MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok |
2002-11-20, 18:33 | #4 |
Member
Reg.datum: Apr 2002
|
njae.. det sådär... lite lagt på is...
MvH SoftOrre |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|