|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2006-03-16, 00:57 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
Har fått min hårddisk radderad, kan någen ge mig följande filer ?
Hej min hårdisk drabbades tyvärr av virrus och samtliga filer jag hade av svenska lok och vagnar radderades, dessa är förlorade.
Nu har jag en ny hårdisk med säkert system men jag saknar dessa filer som försvann. Kan någon bistå mig med följande filer så skulle jag bli överlycklig ! :-) 30 tals vagnar 40 tals vagnar 50 tals vagnar 60 tals vagnar 80 tals vagnar F lok Da lok T44 lok T43 lok T21 lok T23 lok El 16 lok Y2 X16 Min mailaddress är: peppex.x@gmail.com Hälsningar Jesper (poppes 23) |
|
2006-03-16, 01:12 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Många eller till väldigt stor del av de fordon du räknar upp kan du hitta på www.banbyggarna.se
Trist att din HD blev drabbad... |
2006-03-16, 18:06 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
Ett tips är att spara ner allt på HD och sen bränna över på skivor så har du allt där sen igen.
Hoppas du hittar det du söker! |
2006-03-18, 07:23 | #4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Tråkigt att du draddades... Skaffa/köp en brännare och bränn allt du vill ha sparat!
Vissa saker finns t.ex inte längre att ladda ner. Nån som minns den första försvenskningen/ommålningen av ett tåg? Det var en Kiha31 målad i Länstrafikens färger. Jag har den sparad på skiva (nostalgiska skäl!).
|
|