|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2006-03-28, 15:11 | #1 |
Nyligen medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
Söker vissa rutter i södra Sverige
Hej!
Har hört talas om att det ska finnas en rutt där man kan färdas över Öresundsbron samt att det finns en rutt som går utmed havet i Skåne, västkustbanan eller liknande. Skulle vara kul att prova dem! Någon som vet mer om dessa och var de finns att hämta? Tack på förhand!
2006-03-28, 15:15 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
Här hittar du den. www.ts-ef.com
Obs! Du måste ha X-tracks och newroads installerat för att rutten ska finnas. Det finns även på samma sida. |
2006-03-28, 15:16 | #3 |
Medlem
|
Det är danmark 2000 som rutten heter.
(Någon moderator får gärna slå ihop detta inlägg med föregående.) |
2006-03-28, 15:28 | #4 |
Nyligen medlem
|
Ok!
Har jag fattat det rätt så finns både rutten med Öresundsbron och del av västkustbanan i rutten Denmark 2000?! (Trots att de ligger i Sverige, för det tillhör väl inte danskarna längre?!)
2006-03-28, 15:29 | #5 | |
Medlem
|
Citat:
|
|
2006-03-28, 15:42 | #6 |
Nyligen medlem
|
Si, si mi comprende! Men var hittar jag en rutt med västkustbanan? Finns det överhuvudtaget?
Medan vi ändå talar om rutter så tänkte jag passa på och fråga om du eller någon annan känner till Riviera Express Route som finns på Train-Sim.com? Vad jag undrar är om man måste ladda ner alla 9 filerna? Tips på andra snygga rutter förutom dem som oftast förekommer här på forumet? Ha det bra!
|
|