|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2007-10-05, 19:09 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
www.ralsimulator.com
Hej
Sägs i denna tråden på Ukforum att nya www.railsimulator.com är uppe. http://forums.uktrainsim.com/viewtop...?f=156&t=74485 Något verkar dock vara snurrigt med sidan... Jag har inte lyckats komma in, men spana ibland är mitt tips mvh Håkan |
|
2007-10-05, 19:11 | #2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Antagligen beror det på att för många försöker samtidigt just nu. Kanske har för klen webserver?
|
2007-10-06, 11:40 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
Nu kommer jag in!
Kolla downloads - gott om ny bilder |
2007-10-06, 12:21 | #4 |
STW-member
|
Många nya fina bilder. Glöm inte bort att kolla in forumet också! Där står en del nya saker om simulatorn.
/Tomas |
2007-10-06, 19:50 | #5 |
Medlem
|
Gillar speciellt vinterbilderna på det tyska blå godstågsloket med tillhörande vagnar, och containerkranen som lastar vagnarna.
Hälsar Bengt
2007-10-06, 20:59 | #6 | |
Medlem
|
Citat:
Det var kul att läsa på den nya KUJU sidan hur det ska funka med att lasta och lossa gods m.m
Visningsalternativ | |
|
|