|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2009-01-29, 19:08 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Hjälp med svenska signaler
Hej! Jag laddade ner de svenska signalerna från den här länken:http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...t=18170&page=2 Jag tror att jag gjorde rätt när jag installerade, för det blev en ny flik i developer menyn i KRS(menyn där man väljer vilka tillverkares objekt som ska synas) som heter KMW. Jag aktiverade den, men hittar ändå inte signalerna i objektmenyn. Kan någon berätta hur man får in dem i simulatorn korrekt och vad dom heter i menyn.
Tacksam för hjälp!
2009-01-30, 09:54 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Bry dig inte om dom signalerna utan fortsätt med annat i banan ett tag så kommer något mycket bättre snart.
Mitt råd är att du avinstallerar det paketet igen, stod ju att det var en beta. Mvh Anders (KMW) |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|