![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Satt och funderade lite lätt på att skaffa RS och hittade slutligen det här erbjudandet:
http://www.medianow.se/product/lp14446/rail-simulator/ Tydligen laddar man ner spelet och bränner det själv på skiva(eller hur man nu vill säkert förvara det). Min fråga nu är dock ifall någon här handlat från MediaNow tidigare och om de är säkra och legitima? Priset var ju minst sagt lockande... ![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
En intressant tanke smög sig just på... Med tanke på den snart kommande RS-2 och ifall man tänker sig att köpa RS-2 så småningom...
Det är ju sagt från RSDL att innehavare av RS-1 kommer få köpa RS-2 till rabatterat pris. Så, om man avser att handla RS-2, så kanske det till o med kan vara fiffigt att köpa RS-1 redan nu, när den är så pass billig och sedan köpa RS-2 till rabatterat pris... Om tanken håller i verkligheten reserverar jag mig för, men lite intressant är den ändå tycker jag... Nåja. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
nåväl, det kan vara värt ett försök... inte så mycket pengar att bli lurad på
![]() Railsimulator.. kan bli intressant.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
![]()
Tack för tipset om sidan!
Nu laddar jag ner RailSim efter köp. Smart och bra sida ![]() / bafnus / |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Inga problem, akta dig bara för det klassiska "upgrade-mkII-krash-vid-start-problemet"
![]() Vilket förövrigt förstört min skärtorsdagskväll... ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
![]()
"upgrade-mkII-krash-vid-start-problemet"
![]() ![]() Hur menar du då? jag håller just nu på att ladda ner både MK1 & 2 Ska ja inte installera 2:an ? |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|