![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Skaffade Trainz för bara tre dagar sedan, och givetvis ville jag ladda hem massa fina svenska tåg. Så jag sökte på tåg och trainz och hamnade här. Registrerade mig på forumet och började ladda ner. Efter ett par nerladdningar hade explorer väldigt svårt för att uppdatera sidan, och jag var tvungen att ta bort alla cookies för att kunna gå in på sidan igen. Även det slutade dock att fungera, och nu blev jag tvungen att använda Netscape navigator för att kunna ladda hem.
Kom in på sidan, men så fort jag skulle ladda ner bad den mig att logga in, trots att jag var inloggad. Försökte en hel del, men lyckades aldrig. För övrigt skulle jag gärna vilja veta var man kan få tag på Paint Shed och andra verktyg för att göra egna saker. //En Vanlig tonåring som nyss införskaffat sig Trainz. (letar efter svaenska tåg och föremål) |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Hej Havreflan!
Paint Shed kan man bara köpa via internet vad jag vet finns på den länka att skaffa om man vill http://www.auran.com/trainz/paintshed.htm M.V.H Nicke! Gott Nytt ÅR! |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
PaintShed INGÅR också i den nya versionen av Trainz UTC
Gmax är ett bra vertyg om du vill försöka skapa egna objekt som du vill ha in i spelen. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Påtal om UTC, så vitt jag vet så kan man bara beställa från annat land, inte köpa i Sverige. Stämmer det?
//En Vanlig tonåring som nyss införskaffat sig Trainz. (letar efter svaenska tåg och föremål) |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Japp det stämmer
//John |
![]() |
![]() |
#6 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur många av er får problem med er dator ibland? | LokKalle | Off-topic | 2 | 2004-02-27 23:33 |
Varför är Aurans Forum aktivare än detta?! | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2003-10-04 17:27 |
Nytt SVENSKT Forum för 3ds max och Gmax-anv. | LokKalle | 3D-design - Trainz | 0 | 2003-06-25 00:00 |
Problem vid nerladdning från Forumet. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-12-23 00:42 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |