![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
När du har installerat något nytt till KRS/RW måste man bocka i det, för att det ska bli synligt i menyn.
Såhär gör man: 1. Öppna objekt/tåg-menyn och klicka på den lilla blåa boxen som är markerad på bilden. ![]() 2. När du har gjort det ser du en ruta med skaparnas namn. Välj någon av dem. ![]() 3. Markera sedan en eller flera underkategorier genom att bocka i den/dem. ![]() Lycka till och fråga om du inte förstår! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Ja det är det som är det märkliga, allt är förbockat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Vad då? Vad menar du? Om allt är i-bockat ska det komma upp i RW/RS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Ja allt är förbockat det enda svenska jag får fram är några dvärgsignaler någon hastighetstavla samt X7:an, detta gäller i nya rutter som jag hade tänkt att bygga. I de gamla finns allting med, frågan är om jag måste installera om hela RailWorks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|