|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2003-02-05, 13:34 | #1 |
Member
|
öppnet hus i Randers DK, nån som har vart dar?
Hejsan igjen.
Jag tänkta på att gjöra er uppmärksam på at vis nån åker til Randers i Danmark sist i Maj eller i augusti, det ar liten forskjelligt på vilka tiden av året dar ar öppnad hus, så håller Museumståg väst i stan öppnad hus i dom gamla remiserna. Ni kan kolla ut sidan www.museumstog.dk dar kommar nog nån informasjon. Jag har tagit nån bilder ifran sånt öppnad hus, dom ar takig runt den 25 Maj 2001 og kan kollas ut på adressen: http://www.geocities.com/mhv_omjk/RdStart.html TheDane2002 alias Michael Hvidberg, Danmark |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
vart hittar jag svenska last bilar? | dj henke | Landskapsdesign - Trainz | 3 | 2004-11-05 20:10 |
Skulle vilja veta vart man kan ladda ner UL X10? | DJ Clinton | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-01-10 23:09 |
Vart är CD-keyn?? | Crille79 | Trainz - Allmänt om Trainz | 16 | 2004-01-09 08:15 |
Vart tog Reginan vägen? | Joel | 3D-design - Trainz | 15 | 2003-09-08 11:38 |
Någon som har vart i Randers, DK nånsin | TheDane2002 | Off-topic | 0 | 2003-03-10 16:08 |