|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2011-01-06, 21:38 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
Trainz 2006 routes?
Heej! mitt första inlägg jag är en tågälskare (Både simulator och verklighet) Jag har spelat Trainz 2006 länge, men nu när jag har hittat denna sajt med nya tåg man kan ladda ner! Finnns det routes till trainz 2006? typ siljanbannan? eller typ mellan stockholm och något?
/Jag vet inte hur "routes" "rutter" stavas? |
|
2011-01-06, 21:50 | #2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Hej! Ja, du säger Siljansbanan eller något ut från Stockholm. Finns faktiskt både och i (nästan) en och samma rutt, nämligen sträckan Stockholm - Mora! Du kan ladda ner den från train-sim.com (du måste registrera dig först, det är gratis). Rutten är inte helt färdig och saknar landskap mellan Avesta och Borlänge. Det är två separata rutter, Stockholm - Leksand och Leksand - Mora om jag inte minns fel. Var rätt länge sedan jag byggde rutten, så har liksom glömt...
By the way, skriv inte dina frågor i downloads-forumet, det är till för filer ENDAST.
2011-01-06, 22:25 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
Tack!
Tack, hur lägger jag in rutten i spelet? ngt med CM va`?
|
2011-01-06, 22:35 | #4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Stopp ett tag?
Vad har detta inlägg i detta forum att göra?
Vi har en "Download Manager", Svenolov, som för en ojämn kamp med att hålla DOWNLOAD fri från kommentarer. Kan inte vi andra ställa upp på det och posta i andra trådar????
|
|