|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2011-10-10, 00:00 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
something bad has happened in your program
Hej
Jag har fått stora problem, när jag skall gå in i vissa cenario så laddar det i en evighet, jag måste trycka ctrl-alt-del. Då kommer det där trista upp. Kan man reparera spelet på något vis? Har för mig att man kan göra det när man är inne på Steam, men har glömt hur man gör.
2011-10-10, 00:15 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
Höger klick på Train Simulator 2012 för meny, i menyn väljer du Egenskaper och i tredje filken hittar du verifiera spelcache
2011-10-10, 00:33 | #3 |
Veteran
|
Har du Svenska i dina menyer på Steam ?
Senast redigerad av Hawk den 2011-10-10 klockan 00:36. |
2011-10-10, 00:41 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
Jopp har det av någon anledning, klickade väl fel vid installationen för det är nog det enda jag har som är svensktextat av alla program jag har installerat inklusive operativsystemet.
2011-10-10, 02:02 | #5 |
Veteran
|
Hej
Det hjälpte inte. Problemet började när jag körde ett senario på Hagen-Siegen, något grafikfel hände och jag var tvungen att göra en "Norsk omstart". Hela skärmen blev brun rutig ! Enda rutt jag lyckats få igång är ett scenario på är en free roam i "Isle of Wight. Där funkade allt och jag kunde köra hela rutten. Förövrigt så fungerar det mesta inte. Jag provade ett eget senario i rutten Sambre et Meuse, men där var all mark och vatten helt vitt... Jag vet inte vad jag skall göra...
Senast redigerad av Hawk den 2011-10-10 klockan 02:03. |
2011-10-17, 08:13 | #6 |
Veteran
|
Hej
Tror att det ha "läkt" sig nu, allt verkar funka, man får hålla tummarna
|
|