|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2012-02-05, 09:41 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2011
|
Woodhead Line Expansion Pack
nån som har köpt denna linje? omdöme? funderar på att köpa den.
|
|
2012-02-08, 23:24 | #2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Hej
Jag har köpt den, men jag gillar den inte. Jag gillar rutter som går från ett ställe till ett annat, gärna lång sträcka. Denna rutt är bara en knutpunkt av små dutt-järnvägar, men det kanske finns dom som gillar det.
2012-02-10, 18:43 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
Visar du verkligen rätt kartbild där, det ser ju exakt ut som Headborough North som förljer med RW3 från början!?
2012-02-10, 21:06 | #4 |
Veteran
|
Fel fel fel
Hej
Ursäkta min tabbe. Men det är helt riktigt detta är den riktiga kartan. Jag har nog bara råkat hamna på tråkiga ställen på rutten, eftersom jag aldrig kom ut på någon linje. Headborough North har jag nog aldrig kört på Här är den riktiga spårplanen Jag tar också tillbaka mitt omdöme, jag kan inte svara på om rutten är bra, det får någon annan svara på. Jag tyckte bara att den såg trist ut Nu när jag såg att rutten är ganska lång, så får ja ge den en ny chance
Senast redigerad av Hawk den 2012-02-10 klockan 21:08. |
2012-02-11, 03:30 | #5 |
Veteran
|
Hittade linjen.
Fick göra ett eget scenario, för att komma ut på linjen Jag hittade en HD-video här: http://www.youtube.com/watch?v=bLPgmbRUMvA&hd=1 Rutten är förlagd i norra England Man börjar så smått tröttna på alla Engelska rutter, som är rätt så lika... Lägger upp några bilder. Ganska kargt landskap och en gôrlång tunnel
2012-02-12, 11:47 | #6 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2011
|
den ser fin ut, tycker de är lite mastigt pris för en bana bara.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|