|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2012-02-28, 01:20 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Vad nu skall med skiten
Talyllyn Adventure CD - An Add-On Route for RAILWORKS
Objektnr RWCD0001 , Delivery Location: UK & EU Destinations £9,50 GBP 1 £9,50 GBPMan borde nog få en större undersökning av huvvet Återkommer med info, när rutten har anlänt
2012-03-08, 22:01 | #2 |
Veteran
|
Kom i dag
Hej
Ja vad skall man säga, har inte kollat upp spårvidden, men har man tur så är det meter-G När man kollade på bilderna innan man köpte den, så såg den rätt trevlig ut http://www.uktrainsim.com/TalyllynAd...eforRailWorks/ Men när man sedan kör ett "pytte-loket" ut på rutten, så blir man ganska besviken. Men kanske landskapet är så öde i verkligheten, vem vet Bara lite buskar runt spåret, sedan bara hedmark, helt öde, inte ett enda hus, knappt några träd. Där är i alla fall en del kuperat. För min del så blir det en lagom rutt att beträda(hehe), menar sätta ut några millioner träd EDIT Alla dom "svarta" häckarna är helt platta och hänger i luften på många ställen, korna är bara dit-klickade, inte roterade eller någon omväxling, bortsett från en ko som håller på att sjunka ner i marken, frågan om den kon överlevde.. några bilder:
Senast redigerad av Hawk den 2012-03-08 klockan 22:07. |
2012-03-09, 19:01 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
Ush då, hoppas att den stackars kossan klarar sig hahahahaha
2012-03-09, 22:39 | #4 |
Veteran
|
Hej
Jag skulle uppdatera rutten till V.3, men då började problemen. Har mejlat byggaren, men han fattar inte något, har bett honom om en helt ny RWP-fil, så att det skall fungera, som det är nu så får jag två rutter i spelet, en version utan spår ! Den utlovade vändslingan uteblev... Hade varit bättre att han skippat CD-skivan och lagt upp filen, nu är det bara en massa tillägg som man måste installera, och jag lyckas tydligen dåligt med detta. Hade varit lätt att ta betalt med PayPal, så som newS gjorde med litt Da , Dm. Då hade han kunnat skänka mer pengar till museiföreningen i stället för att slänga pengar på pressning av CD och frakt.... För övrigt så är rutten inget att ha, jag var mest ute efter några meter_G- lok, som man hade kunnat ha till Albula V.2 PS kon klarade sig
|
|