|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2013-03-29, 18:24 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
RC-loket rör sig inte på bergslagsbanan
Som rubriken säger, jag får inte RC-loket att röra sig en millimeter på bergslagsbanan, men andra eltåg kan jag lyckas få fart på.
|
|
2013-03-29, 19:07 | #2 |
Medlem
|
Så frågan är, vad gör jag för fel eller vad är det för fel på loket/banan?
|
2013-03-29, 19:11 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
Jeg har også opplevd dette at el-lok ikke vil kjøre på Bergslagsbanan, problemet har jeg aldri forstått helt. Det har som regel løst seg med at en laster ned alt som skal lastes ned til banen og at en tar en runde "Clear Cache" og sjekker integriteten av spillfiler i Steam. Hvordan det er nå vet jeg ikke
2013-03-29, 19:31 | #4 |
Medlem
|
Ice 1 fungerar felfritt
|
2013-04-05, 10:42 | #5 |
Medlem
|
Det är samma problem på alla svenska banor jag testat på. På Västerbanan fungerar det en liten stund innan det stannar och inte går att köra längre. Bergslagsbanan startar det inte alls på. Fungerar hyfsat på ballastbanan men efter ett tag crashar spelet när man kör den banan.
Vet någon hur man löser detta? Senast redigerad av AlleDahlle den 2013-04-05 klockan 10:44. |
2013-04-05, 11:38 | #6 |
Tidigare Traindriver94
|
Jag har ingen aning om alls varför loket inte startar. Jag har aldrig haft problem med det. Dock kommer jag inte gå in och felsöka eftersom jag inte lägger mer energi på den rutten!
|
|