|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2013-07-03, 22:41 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Tänkte köra svenskt...
...så jag installera om TS2013 och stoppa in alla svenska objekt, tåg och rutterna Backa industri och Bergslagsbanan v2. Nu har jag fått grafikfel på alla rutter med luftledning (bilden nedan). Vad beror detta på? Går det att fixa?
2013-07-04, 11:10 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej!
Pröva med att ställa in grafiken på automatisk. (Fabrik-inställning) |
2013-07-04, 14:00 | #3 |
Hedersmedlem
|
Tack för tipset Totte, men det funkar inte heller. Har provat alla möjliga inställningar och TSX av och på. Inget hjälper!???? Om man vrider vyn så blir det antingen svart eller transparant mellan luftledningarna. När det är transparant, så syns ej objektet bakom den...
Vet att det är problem med vissa av dom svenska objekten, men det kan väl inte smitta av sig till luftledningarna, eller? Ingen som haft samma problem?
2013-07-04, 14:55 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
Kolla grafikkort inställningarna.
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
2013-07-04, 15:04 | #5 |
Hedersmedlem
|
Har kollat i Nvidias kontrollpanel och det är inställt på att spelet/programmet väljer AA m.m. Börjar bli riktigt trött på detta...
2013-07-04, 15:49 | #6 |
Hedersmedlem
|
Yeeeeeeeeeeeeees! La om spelet, men spara det jag lagt in och nu finkar det som det ska igen. Nån fil måste blivit korrupt eller nått!?
|
|