![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej allihopa! Jag har försökt reskinna en Flexity Switft till en A32. Jag har lyckats rita om filerna, men när jag försöker commita så säger den "Invalid image files". Jag visar lite bilder här, men vet någon om man får lägga upp bildfilerna så någon annan kan lägga till dem på modellen?
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Här kommer 2 bilder
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Vilket filformat var originalfilen i, och vilket filformat är det nu?
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack så mycket Jocke! Det fungerade, nu har jag bara några till filer att reskinna, sen ska jag fråga om tillstånd. Tack!
![]() |
Taggar |
spårvagn |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|