|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2018-02-12, 13:18 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Osynligt Lok
Hej På er alla
jag behöver er hjälp I aktiviteten i Trollhättan så är mitt RC Lok osynligt hur får jag fram det ? När jag kör i andra Tåg banor så syns dom... jag skickar med en bild....
2018-02-12, 13:40 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Inte bara loket som är osynligt, det är även runt omkring Trollhättan också.
Jag misstänker att din grafikinställning är för lågt. Visar bilder om loket och omkring. Kolla grafikinställningar så du har som jag. |
2018-02-13, 01:06 | #3 |
Medlem
|
Vad gör jag nu
Jag har ändrat i inställningar......
det blev så här ..... kolla bilden Vad ska jag göra nu ?
2018-02-13, 01:19 | #4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Nu såg jag Thn-bron. Trollhattans version är gammal. Hämta senaste version.
Plus Trollhattan_Bergensbanen_Assets också. Hämta även denna med. http://www.klemund.de/RailSimulator/...ewS_v2.2.2.rar
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2018-02-13 klockan 01:22. |
2018-02-13, 09:18 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
Det här är ett generellt problem som hängt med länge pga en bugg antar jag. Vissa vagnar och lok tappas bort grafiskt, som tex AI-tåg, bara koppel mellan vagnarna samt belysning från loket är synligt. Jag har det problemet med Da-loket i kombination med SJs 60-talsvagnar med de ommålade blåa SJ-vagnarna i kombination med RC-loket funkar utan problem. Ingen kan förklara vad detta beror på vad jag vet.
|
2018-02-13, 21:36 | #6 |
Medlem
|
Jag har fortfarande problem....
|
|