![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
När man varit borta ett tag från TS-byggande, så får man börja på nått när man är tillbaka.. Har jag hört.
I alla fall, en 3-klass sittvagn Co1 med lanternin kände jag att jag behövde ha ute i simulatorn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
"..så får man börja nått nytt" skulle det stå i mitt första inlägg...
2 st. 3-klassvagnar och en 1-klassvagn är planerad i det här paketet än så länge, men inom ramen för 4-axligt med lanternin så finns det väl iof många kandidater till... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu blir det texturering och export därefter kommer en beta upp i fall nån vill ha. Nu ser den ju hyggligt ut som en vagn brukar se ut, men återstår detaljer här och där såklart.
Själv har jag sett fram mot att blanda upp C3-vagnarna med lanterninvagnar, så som det ofta såg ut på 20 - 50 talet. Enhetliga tåg verkar inte varit särskilt vanligt. 40-50-talet kunde ofta en eller två 30-talare hamna i tåget bland övriga trävagnar. Senast redigerad av Mazz den 2019-04-10 klockan 02:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Mycket snyggt arbete.
Ser fram emot en beta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() ![]() Konstigt att det är få forummedlemmar som skriver numera.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2019-04-10 klockan 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|