![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag var i Borlänge i Onsdags (Onsdag 16/4) och fotade tåg. Här är lite bider, observera, att det inte är spårspring, utan jag Zoomar!
MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Snygga bilder Dson!
![]() Hur gör du för att få åka i hytten egentligen!?[:0][ ![]() Här i småland så vil förarna inte äns låta en fota i hytten när man är på stationen![V][V][|)](det får de väl egentligen inte men ändå!) ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej Dson!
Det är alltid roligt att se bilder från Borlänge. Ser att du lyckades få med T44 337 på ett hörn också, längst till höger på bild nr 4. Posta gärna några fler bilder. ![]() mvh .... Mats ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Trevligt med bilder från stan =)
/Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Håller med föregående talare.
Har bott i Borlänge i 27 år, bor nu i Södertälje sedan aug 2002, måste erkänna att jag saknar närheten till bangården. Tåg finns det här nere med, men det är inte samma sak ändå. MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Bengt74: Men hallå.. svika borlänge...hehe.
Vart bodde du när du bodde här? /Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Kornstigen /Tjärna ängar.
MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Bengt74: Själv bor jag på östermalm, har ca 150 meter till jobbet (värkä).
/Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Trevligt, alltid bra att jobba nära där man bor.
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några bilder från Söndagen | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-03-14 19:57 |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 21:52 |
Några bilder från dagen | vfp420b | Off-topic | 21 | 2004-07-14 18:24 |
Några bilder från idag | vfp420b | Off-topic | 5 | 2004-02-08 13:24 |
Några bilder från rutten | Bertil | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 9 | 2002-08-23 15:13 |