|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2003-04-21, 19:11 | #1 |
Junior Member
|
Hej alla tåg-älskare!
Jag ska köpa MSTS på fredag och jag ska spela det för första gången!
Jag vet inte vad jag behöver ladda ner så kan någon säga vad och var jag kan ladda ner filer som är nödvändiga? PS: Var kan man ladda ner Öresundståget? AY Train |
|
2003-04-21, 19:35 | #2 | |
Medlem
|
Citat:
Till Orginalet behöver man inga Add-On. Man behöver inga filer för att kunna köra men tänk på att MSTS tar ca 2 GB med bara orginalsakena. Sen så finns de u en massa saker som kan laddas hem, men det är frivilligt! Angående Öresundståget, det fins ej till MSTS, ännu! Men det kommer nog snart. Jag hoppas det i alla fall. MVH Dson i Sandviken. VD för VBK-Tåg AB |
|
2003-04-21, 19:40 | #3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Hej och välkommmen!
2000 saker är en liten summa av allt som finns egentligen! Öresundståget finns ej ännu men Y2 finns på www.train.sim.dk!(närmsta du kommer!)[:I] Banor finns det många en jag rekommenderar varmt är Hawk´s "KMJ" som finns att ladda hem på denna sidan.[8D] Den är dock stor så den tar tid och kostar pengar om man har modem![xx(] Du kan även kolla här(länk nedan!) om du vill ha hjälp med att göra rutter skapa aktiviteter, consist och annat! www.msts-akuten.com --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
2003-04-22, 17:07 | #4 |
Senior Member
|
Hejsan Arman och välkommen hit!!
Mig känner du från förut som Traindriver på gta sajtens forum. /Johan |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
tack till stw och alla ni andra... | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2005-03-02 14:09 |
Tack för alla bra inlägg | anders_qw | Landskapsdesign - Trainz | 3 | 2005-02-18 17:29 |
Förslag till alla banbyggare | Barman | Landskapsdesign - Trainz | 0 | 2003-07-02 17:20 |
Hejsan Alla MSTS älskare | Lonkka | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 13 | 2003-06-15 16:06 |
Kan inte alla bara sluta bråka!!! | prymikom | Off-topic | 5 | 2002-12-09 00:07 |