![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
Är det någon som vet om öresundståget finns till MSTS det skulle vara roligt desutom så är öresundståget ett bra animerat tåg och har desutom ett nytt system som inte alla amdra tåg har.
|
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Öresundståget finns bara till Tranz om jag inte missat något
//Json ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
Jag har planer på att görá öresundståget till MSTS också jag skulle behöva lite hjälp.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
Haarj Orbiter Fan.
Jag villa fråga brukerna av Train-sim.dk om varför Öresundståget inte ar kommit til MSTS för jag gick iväg med at arbete på dette tågsät. Dom har forsökt men uppgivat av en eller annan orsak, men fråga dom länket till Train-sim.dk ar: www.train-sim.dk (et medlemskap som ej kostnar nånting behövs for att kunna skriva og svara på inlägg dar) TheDane2002 alias Michael Hvidberg, Danmark Team Hvidbergs Togsider http://www.geocities.com/mhv_omjk/Train-sim.html |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Member
|
![]() Citat:
![]() Citat:
Andreas (Halalko) Medlem af DSB Designteam |
||
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hej!
Finns det ingen som håller på med X31/X32 till MSTS? MVH Ante |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
DSB IR4 = Öresundståget? | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 13 | 2003-11-14 18:43 |
öresundståget... | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-03-25 13:33 |