|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2003-08-13, 17:03 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
Rörliga bilder. (test)
Ok, jag har suttit hemma och pulat lite med Jasc Animation Shop. Super kul asså!
Har gjort två lok, dock Amerikanska, men ändå. Plus en Avatar som jag har på ett annat forum. Lok nummer 47, en smalspårig Mikado med inspiration från K-36rna. Ett Amerikanskt godstågs lok. Med rök! Är jag mycket stolt över.[^] Och min Avatar, gulligt.[:I] Jag har planer även för Svenska lok. Hoppas att ni gillar min nya mini hobby. /Jonatan Ånglok är bäst! |
|
2003-08-13, 21:57 | #3 |
Medlem
|
Mmmm. Kanske lite stora. Men jag gör dom mest bara för skoj skull.
Jag kan nog göra dom väldigt små, men då finns inte mycket plats för detaljer. /Jonatan Ånglok är bäst! |
2003-08-13, 22:17 | #5 |
Medlem
|
Ja. Den är supersnygg.
Vad sägs om detta? Pytte litet. Om du tittar riktigt noga så kan du se koppelstängerna röra sig. Mindre är sådär kan jag inte. /Jonatan Ånglok är bäst! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 15:31 |
NYA BILDER VHJS TEST VERSION DEL 2 | Stefan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-12-18 01:12 |
Bilder från VHJ Test version | Stefan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-12-13 21:19 |