|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2003-09-30, 18:05 | #1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
Kan ni hjälpa mig att fixa en aktivitet?!
Hej!
Hur gör man en aktivitet på Settle & carlile Line, jag brukar köra med kustpilen där [som jag har laddat ner från denna sida]. Hur gör jag när jag t. ex vill att kustpilen ska möta ett annat kustpilen, som avgår t. ex från Settle kl. 10.03 och jag kör från en annan kl 10.00, så att tåget t. ex möts vid den stationen! För det är ju två spår där! Snälla hjälp! [?][:X] /vfp420b Sten Johansson |
|
2003-09-30, 18:24 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Hej Sten!
Har du provat att följa guiden: Skapa en aktivitet? Den finns här: http://www.msts-akuten.com/ Prova också att använda sökfunktionen här på e-buzz. ök på aktiviteter och liknande, så får du massor av tips! http://pirpen.cjb.net/ |
2003-10-01, 17:35 | #3 |
Medlem
|
Jag kommer hem på lördag kväll och då, på söndag eller efter nästa onsdag kan jag lära dig om du vill.
Frågan är dock på vilket sätt då vi har några olika varianter: - Telefonen är en bebrövad metod. - Msn messenger går bra om du använder den. - Ett voiceprogram, teamspeak, kan jag starta upp på svttl's hemsida om ni är intresserade. Fundera på saken till helgen när jag kommer hem. /Pursche SVTTL www.svttl.se |
2003-10-01, 21:17 | #4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
Tack, men jag lärde mig [tror jag] av Msts-akuten!
Sten Johansson |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktivitet | themepark | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-12-18 15:55 |
Hjälp med aktivitet | ojje | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2004-05-25 13:36 |
Kmj 3.1 aktivitet som kräver German Railroads... | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-03-18 09:26 |
Kan nån fixa ritning på X31? | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2002-11-01 13:31 |
Hjälp med Aktivitet ! | Stefan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-06-18 09:49 |