|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2003-10-16, 15:50 | #1 |
Member
Reg.datum: Nov 2002
|
Begränsning av Routes?
Hej
Följde rådet och laddade ned Picadilly Line ( London Underground )som finns som ett tips på detta forum. Har även kört installationsbat. och allt ser normalt ut, men den finns inte som valbar på Routes. Har för tillfället 13 olika Routes installerade. Kan det vara så att det ej går att ha mer än 13? Vill inte avinstallera någon av dom i onödan för att testa. Mappen London Underground ligger på plats i Routes jämte de andra. Har någon något tips på hur man får igång denna route? T-banevagnarna för London Undergtround är valbara på andra routes. Hoppas någon har rätt fix! |
|
2003-10-16, 16:11 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Hej Gullner!
Ordningsfråga, finns det med aktiviteter i rutten? Utan det, så syns ju inte rutten ens i explore mode. Jag har inte hört talas om någon begränsning i antalet rutter och skulle det finnas, så tror jag inte att det skulle inträffa redan vid 13. Hoppas du får igång den! /Mats A LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
2003-10-16, 16:43 | #3 |
Member
Reg.datum: Nov 2001
|
Har du X-tracks?? Om inte ladda ner det, kommer inte ihåg länken nu men , sök på Google lr nått sånt /Patrik
Patrik, som nu Modar GTA: Vice City |
2003-10-16, 16:48 | #4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
|
2003-10-16, 22:49 | #5 |
Member
Reg.datum: Nov 2002
|
Stort TACK! Det var X-tracks som saknades. Har redan testkört och nu funkar det.
Ni sparade mig massor med jobb. Hade vissa planer på ominstallation av MSTS för att få igång det och det hade dessutom inte hjälpt. Så snabba ni var dessutom! Ha det bra.... |
2003-11-27, 02:15 | #6 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2003
|
Fråga till Gullner: Även jag har testat London U. men kan endast köra 'Utforska rutten' då jag saknar tåg för aktiviteterna. Taskigt va? Så nu undrar jag om du har några .con-filer som du vill dela av dig till mig (ex via mail)?
Chr |
2003-11-27, 10:53 | #7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
Hej,
Tåg till Picadilly Line kann laddas ner från http://www.mstsnl.com/cgi-bin/msts/s...?file=piccamat. Kolla här för alla länkar, incl. Pilot Manual till rutten: http://mstsnl.com/msts.nl/piccadilly.html. Mvh Mark |
2003-11-27, 11:15 | #8 |
Member
|
Jag her laddat ner London underground och gjort likadant med install.bat eller hur det nu va men när jag startar spelet
och det laddar så kommer error report send eller don`t send när jag avinstalerar ruten i gen så fungerar allt. vad kan det vara? Tåg & spårvagns freak Axel i göteborg |
2003-11-28, 12:29 | #9 | |
Medlem
|
Hej lots,
Kann du säga mer specifik vad händer? Och har du installerad (en av de) senaste version av X-Tracks? Och fler information av ruttens byggare: Citat:
Mark |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsning av objekt i Route Editor? | Roger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2005-01-06 19:28 |
ladda ner nya routes | fregge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2003-04-10 22:15 |
Begränsning av objekt????? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-25 19:16 |
Underlag till routes... | Bowmore | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-10-30 12:29 |
Search for swedish Routes | Jörg | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2002-05-25 18:30 |