![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har ju frågat om skinande lok har många sett.
Jag kolla runt på train-sim och hittade en länk http://www.railpage.org.au/steam4me/...s/sfm_faq.html Läs faqen och ladda ner. Ni kommer fatta vilket genialt program det är ![]() Mvh Marcus |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Verkar intressant. Filen var dessutom minimal, nedladdningen gick på mindre än 1 sekund för mig! Återstår att se hur det fungerar i realiteten.
![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson / Webmaster på www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Kan någon förklara hur man installerar detta?
Ingen .exe fil? Med vänliga hälsningar: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]() Citat:
/Jocke ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Lägg in filerna i util mappen i trainsimulator
starta explorer och sen arkiv öppna (välj alla filtyper) gå till util mappen och dubbelklicka på sfm Har du ett virusprogram installerat kan det hända att det kommer fram medelande men det är bara att tuta på (Programmet är ett java program vad jag förstått) Mvh Marcus |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bild program? | DJTimboy | Off-topic | 4 | 2004-04-26 18:12 |
Program? | Erik.H | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2004-02-27 12:34 |
annat program för .zip | leoj | Off-topic | 3 | 2004-01-16 21:49 |
Ett enastående program | Hawk | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-02-17 17:44 |