|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2002-06-29, 00:15 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
Karlskrona stads spårväg till msts (Kanske)
Tidigare tänkte jag bygga spårvägen i Norrköping men kom inte längra än till ritbordet.projektet var för stort.
Men Karlskrona hade endast 3,4 km spårväg (Rätta mig om jag har fel). bara jag får ihop ett antal personer så ska det nog gå. Hör och häpna största stigningen var på 57% inte illa snålaste kurvradien var 17 meter behövs nog nytt spår. jag behöver nån som kan göra vagnarna samt hus sen var det ju det ära med spåret också det behövs nytt av den varan. jag behöver linjebyggare och dyligt men tilsammans kommer det att gå. vill du hjälpa till skicka ett e-mail till jonsson.alexander@telia.com Jonsson VD på VSJ |
|
2002-06-29, 01:16 | #2 |
Medlem
|
Hej,
Ja ett projekt som detta tar tid...och mycket tålamod. Att bygga hus är inte det lättaste... 3D-byggare Landskapsbyggare Spårläggare Foto snubbe Och en massa folk måste man ha....men får du ihop resten kan jag ställa upp! Med vänlig hälsning: Pson |
2002-06-29, 11:35 | #3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Hej Jonsson!
Vore det inte lättare att bygga en verklig rutt som fortfarande används? Eller har du mycket material (bilder m.m.) om denna rutt? Vi säger att om du skulle ge dig på t.ex. Lidingö-banan, så skulle du kunna åka ner med kamera till Stockholm nån helg, och fota samt rita spårplaner............. Hade jag haft tid, så hade jag gärna hjälpt till att bygga. Men jag kan bistå med råd och idéer! Edited by - pierre on 29 June 2002 10:38:21 |
2002-06-29, 11:50 | #4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
Citat:
Jonsson VD på VSJ |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som ritar smalspårsmodeller till MSTS? | GT | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 46 | 2002-08-13 11:04 |
Big Boy till MSTS! | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2002-07-19 21:40 |
Spårvagnar till Helsingborg kanske :) | Trigger | Off-topic | 3 | 2002-06-19 14:53 |
Gmax till MSTS | emges | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-05-31 15:29 |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-05-30 23:26 |