![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Detta Simulatorspel fungerar utomordenligt URUSELT, DÅLIGT.
vAD BEROR DETTA PÅ????.Skulle det vara på riktigt, då skulle passagerarna flyga från ena änden till den andra änden plus kopplen på vagnarna skulle dras loss, m,m.Dessutom får jag fram ett fönster som talar om "förbjuden åtgärd".Jag fattar ingetting vad det kan vara för fel.Finns det någon som har råkat ut för samma problem,och vad gör man för att rätta till detta problem????. Mvh. bjrn |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
????????????????
Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]()
Innan du skriker ut din besvikelse över hur dåliga saker och ting är kanske vi borde börja med ta reda på om problemet sitter 50 cm ovanför tangentbordet eller om det verkligen är problem med spelet. Vad jag vet har ingen annan rapporterat du vad du upplever.
Du kanske inte riktigt har förstått att i CAB-mode uppför sig tåget som ett riktigt tåg, dvs fysiken stämmer väl med förebilderna. I DC-mode fungerar det mer som om man körde ett modelltåg. DU, inte SPELET, väljer själv vilken grad av realism du vill ha. RTFM ![]() ![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Vad har du gjort för att få fram ett fönster med förbjuden åtgärd detta har jag inte lyckats med och ändå hållit på med trainz i över 1 år.[8][8]
Göran. http://hem.wtnord.net/k00468/index.htm GN |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kustpilen för Trainz 2004 | csgaard | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2004-12-15 15:17 |
Problem med Trainz 2004 | PCC | Trainz - Allmänt om Trainz | 15 | 2003-12-30 21:27 |
Trainz railroad simulator 2004 är här | poddi | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-10-27 13:09 |
Press release - Trainz Railroad Simulator 2004 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 31 | 2003-05-23 11:51 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 11:07 |