![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har lekt lite med några foton och försökt mig på att göra några containers (klotterfria).
Dom närmaste är som spline och dom bakre är var för sig, bara staplade på varandra. ![]() Lite småfix kvar och sedan får jag väl höra mig för med dom som har gjort containrarna. Om dom har något emot att jag har målat/klistrat om dom lite grann. Har för mig att det var någon dansk (magi@blommelunden.dk kuid 2000 37007) och holländare (gjvh@rijnwoude.nu kuid 49267 27152) som har gjort respektive sort. Någon som känner sig sugen på att skriva ett förstårligt mail till dom, om det är okey att jag har gjort om dom och lägga upp dom hos auran. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Snyggt jobbat![8D]
/Alex |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Snyggt.
Du har mail ![]() /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Den där stora blåa båten i bakgrunden. Vad har den för kuid?
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har nu fixat till några fler containrar.
Kommer inte ihåg om dessa även går att öppna från gaveln eller om det bara är via dörrarna på långsidan. Felixcontainern vet jag att den går att öppna på gaveln. För den hade jag i alla fall bild på, men om den är öppningsbar på bägge gavlarna kommer jag inte ihåg. Någon som vet? Finns det även någon som ligger inne med bilder på gavlarna tro eller får jag ut och jaga lite containervagnar. Är inte helt nöjd med kortsidorna. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Junior Member
|
![]() Citat:
Den har KUID nummer 86776:30001 Mange hilsner Jimi Hansen - Danmark Bygger 3D objekter til msts og TRAINZ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|