|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2004-05-22, 17:05 | #1 |
Medlem
|
Fråga till STW
Kommer ni att uppdatera era "gamla" motorvagnar/passagerarvagnar så dom fungerar med SP 2/TRS 2004 eller är det bara "nytillvekade" fordon som evt blir det???
MVH Bengt L. |
|
2004-05-22, 19:00 | #2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
Tills det eventuellt kommer någon uppdatering på vagnarna. När du har laddat hem det och kört igång det. Så kryssa för den lilla rutan för Rolling Stock, så får du bara fram vagnarna. På länken ser du två rosa fält och ett litet blått. Markera sedan den vagn du vill göra om. Så att det blir blått där vagnen är i listan. Högerklicka sedan på musen. En liten lista dyker upp om jag inte minns fel. 4,5 eller 6 rader ner på listan står det något om passagerare. Kommer inte riktigt ihåg vad det står. Kanske någon annan kan fylla i med det som jag kanske har glömt. Har inte Trainz installerat just nu, så jag kan inte kolla in närmare hur det var. http://www.tafwebsoftware.co.uk/trai...nzobjectz.html Bengan |
|
2004-05-22, 19:05 | #3 |
Medlem
|
Tack för tipset Bengan, har laddat ner programmet men inte installerat det ännu.
Skall prova det vid tillfälle. MVH Bengt L. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 14:05 |
Fråga ang. ljudet till övergångarna | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-11-07 23:12 |
Fråga till Fredrik! / Zzarr | Zzarr | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 14 | 2002-07-22 21:12 |
Liten fråga till Bobjörk och/eller HP... | Jocke | Off-topic | 7 | 2002-07-13 23:27 |