![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej var kan man ladda ner microsoft trainsimulator.
Hälsningar Leonard. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Det laddar man inte ner, det köper man på affären.
//John |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Hej vart köper man det då?
Leonard. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Men ge dig nu Lenonard!!![}
![]() ![]() ![]() ![]() Dessutom i fel forum! Man kan köpa i t. ex Åhléns, ElGiganten, Siba, OnOff, Power m.m ![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Hej var det nödvändigt att bli arg för en så liten sak skärp dig.
Leonard. lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Nej, jag är inte arg!
Bara sa min mening! Men kan du sluta med alla trådar så blir alla glada på forumet?! ![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Hej är det någon som vet vad stw har för telefon nummer?
Leonard. lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jag tror inte att dom har nått telefonnummer, men jag kan ju ha fel
M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Hej vart bor lokkalle någonstans och vad har han för telefon nummer?
Leonard. lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Du har rätt.. Så stor e dom inte än
![]() //MVH John Member of Swedish Sea Cadet Corps |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Hej vilka menar du?
leonard. lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hehe, nej något direktnummer finns inte till STW.
Vill man komma i kontakt med STW så finns epostadresserna till samtliga medlemmar på www.stw.se Jag är inte riktigt på det klara varför du vill ringa till oss/Lokkalle? ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Sen tror jag inte att LokKalle ger ut sin adress o telefonnummer bara sådär.
MVH Erik VD, Railway Transport System www.svttl.se rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Alltså, är det så att någon verkar arg(när du påpekade krösatåg!) så är det väl du som använder en arg smilie?
![]() ![]() [} ![]() ![]() DOCK kan någon duktig smilietoklare göra detta mer korrekt om han vill! ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Senior Member
|
![]()
Hej kan ni fråga lokkalle om han kan göra en likadan Y1 till mitt trs2004.
Så vore jag väldigt tacksam. Jag kan ej bygga någon själv så jag tänkte att lokkalle kunde göra en åt mig läs igenom detta noggrant och bli ej arga för detta. Ps man ska hjälpa såna som inte kan. Hälsningar Leonard. ![]() ![]() ![]() ![]() lol |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz vs. Train Simulator | Glyder | Allmänt om tågsimulatorer | 3 | 2004-09-18 20:04 |
Är Microsoft train simulator död nu? | poddi | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2004-05-05 16:31 |
Katastrofljud i Train Simulator | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-09-03 19:43 |
Äntligen Tunnelbana till Train Simulator! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-10-22 19:51 |
Kan man det på Train Simulator! | vfp420b | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-25 14:12 |