|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2004-08-13, 01:16 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
Fråga om vagn
Hej! vid Värtahamnen finns det en vagn som transporterar bilar och som liknar 2 hbins ihopsatta och med en "gummiremsa" i mellan.
När jag kollade vad vagnen hette så stog det (har tyvärr glömt bort) något med 2 a:n i. Vet någon vad det är för någon vagn? Och finns denna till TRS? Tacksam för svar. Mvh Dash 9 |
|
2004-08-13, 01:46 | #2 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Tja ävenom du hade hela littrat så är det inte säkert att identifiera vagnen då den knappast är en SJ/GC vagn. Antingen är det en svensk privatägd vagn eller så kan det vara en gäst från utlandet.
Skriv upp hela numret och littra samt eventuell ägarbeteckning så bör den gå att spåra. 2 a betyder att vagnen har fler axlar än vad som framgår av huvudlittera Kenny |
2004-08-13, 08:04 | #3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Hej gec44-9w.
Jag skulle gissa på. Att det är denna vagn som du har sett nere i Värtan. Om så är fallet, så finns den inte vad jag vet till Trainz. Vagnen heter Hccmrrs 290 8 xxx-x om jag inte tar fel. Bengan. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vagn fråga | Balder | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-08-21 23:30 |
Fråga om korsningar/spårväg | Daniel R | 3D-design - Trainz | 2 | 2004-05-16 23:01 |
Fråga till STW. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2002-08-16 23:37 |
Fråga angående Linx. | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-07-24 15:24 |