|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2008-03-05, 13:48 | #1 |
Medlem
|
US Route släppt, kostar pengar
Hej
Såg just på hemsidan www.railsimulator.com att dom släppt ett expansionspaket där dom amerikanska scenariona finns med, tyvärr så verkar den kosta ca 300-400 kr för att få in dom i spelet, skulle inte den uppdateringen vara gratis eller har jag missuppfattat det hela?? Undrar Bengt
2008-03-06, 18:31 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Nej det var aldrig sagt att den skulle vara gratis även om det är många som klagat och menat att den borde vara gratis.
Personligen tillhör jag inte den skaran utan är villig betala en peng eftersom de som utvecklar RailSimulator inte gör det gratis utan kräver lön som alla andra. Sedan håller jag nog med om att det låter dyrt, återstår att se vad den verkligen kostar när den är ute. JustTrains är nog inte billigaste stället och dessutom listar de den för $20 om du laddar ned vilket blir under 200 SEK. /Anders |
2008-03-06, 20:47 | #3 | |
Medlem
|
Citat:
Undrar om det bara är JustTrains som kommer att sälja det eller om det kommer flera försäljningsställen?? Hälsar Bengt
2008-03-07, 17:20 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Kommer förmodligen på fler ställen när den väl släpps.
Läser man det finstilta så kommer den inte förrän 20:e mars. Jag kommer ta det lite lugnt och vänta på att den dyker upp på fler ställen och sedan köpa där det känns bäst. Mvh Anders |
2008-03-08, 09:53 | #5 | |
Medlem
|
Citat:
Hälsar Bengt
2008-03-10, 15:09 | #6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
Hmmmmm jeg har den amerikanske versjonen av KRS. Den var ikke lett å få tak i.
|