|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2011-07-20, 00:12 | #1 |
Medlem
|
Slutspurten - C14h
Nu börjar slutet på mitt tunnelbane projekt nalkas. Exteriören är helt klar och nu kvarstår ljud (diverse småsaker), BETA-testning och polering.
Uppdaterat; # Olika längd på tåget; Ensam vagn Två vagnar Fyra vagnar Sex vagnar Åtta vagnar Tio vagnar # Ny Engine config. # Helt nya ljud, arbetar fortfarande på det; OM NÅGON HAR LJUDET DÅ DÖRRARNA ÖPPNAS/ STÄNG PÅ Cx, TVEKA INTE ATT LADDA UPP HÄR I TRÅDEN! ALLA, ALLA, Cx LJUD ÄR VÄLKOMMNA. # Gjort hytten mera "skärmvänlig" # Bantat tåget så äldre datorer ska kunna köra det bra också # Inkluderar som ljud; "Tåget är ett snabbtåg, och stannar ej här." Då det finns många express rutter i OpenBVE. Och så två bilder på det som jag nu behvöer aktiva och effektiva beta-testare för. --- Senast redigerad av GBSF den 2011-07-20 klockan 00:21. |
|
2011-07-21, 03:13 | #2 |
Medlem
|
Försöker göra ett realistiskt C14h ljud till tåget. Om ni vet några bra länkar(YOUTUBE!) med ljud från tåget så skicka! Det som behövs är;
-Kompressor -Acceleration -Pysande bromsarna då de går ner till håll. |
2011-07-24, 17:06 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
You´ve got mail!
Sen ska jag försöka spela in något C14 ljud osså |
2011-07-25, 11:27 | #4 |
Medlem
|
|
2011-07-25, 11:46 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
Förlåt att det tog sån tid förresten. Har vatt o rest så kunde inte börja på det förräns igår
|
2011-07-25, 12:31 | #6 |
Medlem
|
|