![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Hej,jag har börjat med en ny rutt som är på en vinterårstid,de vill säga att de ska bli 10 mil lång,som jag har bestämmt. Om ni undrar så hittade jag inge textur som är från sveringe i den här, så ni behöver inte bli missnöjda med dom här
![]() Här kommer de några bilder från vinterrutten. 1 Det är en mörk och kyllig natt i Tamsboda 2 Se så de har kommit snö i landskapet! 3 Valeby,ni ser väll så únderbart de är. 4 Valeby station,tyvärr så är de lite driftunderhåll nu för tiden. 5 Rc loket ska ta en tur till Tamsboda, just på bilden avgår den i Valeby.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
mycket snyggt Bålsta roligt med en vinterrutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Varför inte köra med de spåren som har vintertexturer?
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ställer samma fråga som Erik här, varför inte köra med "vinterspåren"?
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]()
tips så du slipper de hemska vita övertonerna i snön i denna tråden (framförallt ambient inställningen för kl. 12):
http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=5454 Om du nu inte tycker det är vackert ![]() /Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Tack för svaren,men jag vill inte byta ut spåren eftersom att jag har gjort så mycket i övertid i flera timmar, därför de inte var så. Tråden som du länkade där
är ju ganska ok för mej bara de inte tar för långt tid i spelet. Vet ni inte själva hur jobbigt de är att ersätta med bara vinterspår i rutten? Det tog ju flera timmar när de två stationerna blev klara, så de är helt enkelt bra om ni får behålla de just nu, tyvärr! Nästa bilder blir de när andra stationernaär färdigbyggda, om ni undrar, jag tror själv att de kommer ta några veckor. Tack för alla era tips!