![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Nybörjare
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Jag fick installera om MSTS och
måste ladda ner alla svenska lok, vagnar och rutter. Det jag nu frågar är när jag ska gå in på activity editor (Consist editor) så hittar jag inte mina lok-vagnar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nästa gång kan det vara bra att spara undan "trains"-mappen så slipper man ladda ner alla modeller om igen vilket sparar tid och bandbredd för alla parter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybörjare
|
![]()
Jaha tack men kan du svara på frågan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Kolla om du bara inte råkat flytta på consist mappen,jag råkade det o alla lok och vagnar försvann men kom tillbaka när jag flytta tillbaka consist mappen till dens rätta plats
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybörjare
|
![]()
Jag tänkte att jag skulle göra nya consist efter som mina gamla bara visar error, Jag har consist och trainset under trains men jag hittar ändå inget på consist editor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Kan ju vara så att du inte har "skapat" några consist i activity editor och då ser du dom inte.
Oftast är det bättre att skapa helt nya "consists", än att leta efter felen på de gamla... Rätt mapphierarki skall vara: C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET och C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\CONSISTS Hur du skapar consists finns i denna utmärkta guide hos MSTS-akuten: http://www.lindisdesign.com/mstsakuten/ Senast redigerad av Byggare Bob den 2005-11-23 klockan 23:37. |
![]() |
![]() |
#7 |
Nybörjare
|
![]()
Ja men när jag går in på activity editor så finns inte mina lok/vagnar som jag laddat ner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
När du flyttat in dina hemladdade tågs mappar in i TRAINS-mappen, kolla i det nya tågets mapp så det inte har kommit en extra mapp-nivå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybörjare
|
![]()
Det funka, schyst Mazz
|
![]() |