![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
![]()
Hej!
Har fått hem TRS2006, men har störst intresse av att köra svenskt. Nu undrar jag: Finns det inga aktiviteter i BHJ eller Kullavik som man köra? Vad ska man i så fall använda BHJ o Kullavik till? BHJ syns i både driver o surveyor, men Kullavik syns bara i surveyor. Tacksam för hjälp /Stefan Senast redigerad av P-lutt den 2005-12-09 klockan 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Aktiviteterna skapar du lätt själv, antingen du vill göra riktiga sessioner eller bara lägga in lok och vagnar i Surveyor.
Om Kullaviksbanan inte går att öppna i Driver, så är nog anledningen att du inte satt något rullande material på banan. Jag har kört båda banorna utan minsta problem. Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej Håkan
Jag tolkar det som att det inte finns några svenska aktiviteter. Antingen kör man bara runt i banorna eller oxå skapar man egna aktiviteter. Är det rätt uppfattat? Är det ingen som ritat en snyggare hytt till t44 en den amerikanska? /Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
T44 har fortfarande en 3d-hytt, däremot är det T43 som använder den amerikanska.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag kör en röd T44 som heter 355 och den har en amerikansk hytt.
Någon som kan hjälpa mig till den svenska? /Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Glömde totalt bort att detta var Trainz och inte MSTS. Därför finns det ingen svensk hytt.
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
mvh
![]() |